TELEFONÍA MÓVIL

Showing all 0 results

YA NO TIENES MOTIVOS PARA TENER DUDAS Con Excom podrás navegar y hablar como quieras…

AÑADE
INTERNET 4G LTE

La última tecnología en acceso a internet, la fibra sin cables, un servicio exclusivo de EXCOM.

AÑADE
INTERNET WIMAX

Ya puedes disfrutar del mejor servicio de internet aunque vivas en una zona no urbana, sin permanencia y sin límites.

CONTRATA UNA
LÍNEA FIJA

Elige la tarifa de telefonía que mejor se ajuste a las necesidades de tu negocio.

NUESTRAS
SOLUCIONES

Con EXCOM mejora las comunicaciones de voz y datos en tu empresa.

TU MÓVIL CON EXCOM Combina nuestras tarifas de voz y datos para sacar el máximo partido a tu smartphone

EL MEJOR PRECIO

En EXCOM mejoramos continuamente nuestras tarifas para darte siempre el mejor precio, sin que por ello tengas que estar atado por compromisos de permanencia.

SIN CUOTA DE LÍNEA

A diferencia de los operadores habituales, con EXCOM no tienes que pagar ninguna cuota de línea telefónica. Ahorrarás hasta 20 € cada mes.

SIN PERMANENCIA

Puedes en todo momento dar de baja temporal tus líneas de móvil y no te preocupes, te mantenemos el número hasta 3 meses.

CONTROL PARENTAL

Puedes activar el control de llamadas para fijar un máximo de consumo,  así evitarás sorpresas a final de mes.

¿NECESITAS SOLUCIONAR ALGUNA DUDA? Lee nuestras preguntas frecuentes para encontrar las soluciones a las dudas que tengas.

How can I cancel my portability?

If you wish to cancel the portability of your fixed line or mobile, you need to request it at the following link where all the fields must be filled in and all requested files need to be attached.

  • DNI / NIF / CIF /NIE of the person who requested the portability.
  • Portability cancellation document signed.
  • Bank receipt of your SIM transfer costs and card sending. The cost for each of the SIM cards delivered is 3,00 € + VAT/un. The cost of the shipping 6,00 € + VAT. The transfer must be made to the account of FREE TECHNOLOGIES EXCOM ES94 2100 3584 6122 0006 2943 (La Caixa) indicating in the CN concept.

In case the identification does not coincide with the applicant or the attached documents are erroneous or incomplete, the cancellation will not be processed. The cancellation of the portability is free. To cancel the portability in mobile telephony, you need to pay the SIM card and the shipment (in case it has not been previously invoiced).

Deadlines for cancellation: portability can be canceled, a request from the contractor, at any time from the initial date of the user’s request until 2:00 p.m. on the day before the portability is executed.  The customer service hours for these periods are Monday to Friday from 9:00 am to 2:00 pm and from 4:00 pm to 7:00 pm, except on national holidays and in the municipality of Madrid (the indicated hours are peninsular).

Does Excom has hotline?

EXCOM does not have permanence in the services of WIMAX or 4G LTE, neither FIXED TELEPHONY nor MOBILE. From the first full quota, you can unsubscribe and register as many times as you need, because at EXCOM we are flexible. Your temporary low can last up to 3 months, during which we keep your number at no cost.

Can I change the rate?

You can change quotas when you want, you just have to tell us before the 25th of the month before you want the change to be applied in order to apply it.